Ariel Di Kenakan Sanksi 5 Tahun Penjara

Posted by boyadoe on Sunday, January 9, 2011


gosip yang sempat membuat gempar tentang kasus video porno yang melibatkan artis papan atas Ariel, Luna Maya dan Cut Tari dan akhirnya Nazriel atau kerap dipanggil Ariel dijatuhui hukuman penjara 5
tahun dan denda sejumlah uang dalam kasus mengedar dan merakam video hubungan seksnya dengan dua artis, Luna Maya dan Cut Tari.
Bertindak sebagai Hakim, Rusmanto ketika membacakan hukuman turut menyelar Ariel di atas sikapnya yang enggan mengaku bersalah walaupun beberapa saksi jelas membebankan kesalahan yang dikenakan terhadapnya.
Kata Hakim, enggan mengaku salah itu telah menyebabkan dia mendapatkan hukuman penjara dengan berat, terutama kerana menyulitkan proses mahkamah dan penghakiman dalam penyelesaian kasusunya.
Katanya Ariel sebagai artis dan idola sepatutnya menunjukkan teladan yang baik kepada masyarakat, sebaliknya rakaman video itu dapat diakses dengan mudah oleh mana-mana pihak di seluruh dunia.
Berita Lain
Bagaimana dengan pendapat anda tentang gosip ?

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Silahkan menuliskan komentar anda pada opsi Nama/URL, lalu tulis nama anda dan URL anda pada kotak yang tersedia.Jika anda tidak punya blog/website, kolom URL boleh dikosongkan.